Auxkland - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van merrijn frederiks - WaarBenJij.nu Auxkland - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van merrijn frederiks - WaarBenJij.nu

Auxkland

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg merrijn

28 November 2013 | Nederland, Amersfoort

Zo daar zijn we dan, gister ochtend (onthoud, hier is het 12 uur eerder) geland op het vliegveld van auckland. Daar zijn we op ons eerste probleem gebotst, we konden bij de ATMs geen geld opnemen. Das vervevelend maar we bellen gewoon evende bank, oh wacht we hebben een prepaid telefoon en ook geen geld om prepaid te halen! Dan maar me de laatste €40 die efe had omgewisseld voor NZ$ en met taxi naar een bank. Daar hebben we naar de ing Gebeld die onZe pas omzette naar wereld pas waardoor we geld op konden nemen. Toen naar hostel gegaan erg leuk huisje. Een lange nacht geslapen en totaal geen last van jetlag. Vandaag een tour lopen door Auckland. Erg mooie stad btw en erg goed weer, medelijden met iedereen die in NL zit...

• 28 November 2013 - 18:21

Brian:

Erg jezelf gebleven in dit stukje Merrijn. Veel plezier nogmaals
    xx ik zal goed op margot passen

• 28 November 2013 - 19:01

Annemijn&Dana :

Voorbereid op reis! geen wereldpas haha, slimmies.
    Heel veel plezier met de tour en, ik zit ook lekker in de zon:D

groetjes.

• 28 November 2013 - 19:26

Henrik:

Hey Merijn! Goed te horen dat je goed bent aangekomen jongen! Kleine probleempjes ehhh uitdagingen hou je altijd hoor :-) Maak er een mooie tijd van en groetjes hier uit het koude Leusden!

• 28 November 2013 - 20:03

Quinten:

HOI MERRIJN!

• 29 November 2013 - 11:38

Robert:

Hahaha echt alleen jij kan het zo verwoorden!!