een week voor nieuw zeeland - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van merrijn frederiks - WaarBenJij.nu een week voor nieuw zeeland - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van merrijn frederiks - WaarBenJij.nu

een week voor nieuw zeeland

Door: moi

Blijf op de hoogte en volg merrijn

20 November 2013 | Nederland, Amersfoort

Nog een week (6 dagen) tot mijn grote avontuur begint, 6 maanden lang backpacken, werken en new zeeland zien. alle spullen zijn geregeld ik moet alleen mijn tas nog gaan inpakken. dinsdag om 8 Uur savonds vlieg ik via Seoul naar Auckland. via Waarbenjij.nu zal ik mijn vrienden en familie op de hoogte houden

ik verander van telefoon nummer. mijn nummer voor de 6 maanden die ik in nieuwzeeland zit is: 021 0822 3932

  • 28 November 2013 - 17:12

    René:

    We kijken uit naar je eerste reisverslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

merrijn

19 jaar en ga voor een half jaar naar Nieuw Zeeland

Actief sinds 20 Nov. 2013
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 3083

Voorgaande reizen:

26 November 2013 - 25 Mei 2013

Reis naar Nieuw Zeeland

Landen bezocht: