Hoi - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van merrijn frederiks - WaarBenJij.nu Hoi - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van merrijn frederiks - WaarBenJij.nu

Hoi

Door: Merrijn

Blijf op de hoogte en volg merrijn

07 December 2013 | Nederland, Amersfoort

Hallo iedereen. Wij zijn na paihia naar kerikeri afgereisd (20 min meer naar t noorden) en zijn nu als woofers aan t werk bij een nederlandse eigenaar van een vakantie resort. Wij werken hier voor ons eten en onderdak, we moeten bijvoorbeeld houthakken bomen kappen dingne uitgraven verven en nog wt kleine klusjes doen. Het is een prachtige vallei waar we nu zijn. We slapen in een hut samen met nog 2 dutse woofers, erg gezelige mensen. We beginnen met werken om 9 uur en zijn om 2 uur klaar en mogen dan doen wt we willen. VANdaag hebben we een groot stuk gekaajakt in het riviertje achter hun huis. Morgen zijn we eindelijk een dagje vrij. Het is hard werken maar erg leuk. Het eten is hier allemaal organisch en leven bij een vegetarische familie dus we krijgen groentenvoer in alle soorten en alle kleuren voorgeschoteld, erg lekker tho. Dusss groetjes naar t koude nederland

• 07 December 2013 - 19:45

Henrik:

Hey Merijn, klinkt goed en gezellig jongen! Geniet er lekker van daar en pak wat zon uurtjes voor ons, hier zijn ze schaars op het moment! Groetjes uit Leusden! Henrik