bay of islands - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van merrijn frederiks - WaarBenJij.nu bay of islands - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van merrijn frederiks - WaarBenJij.nu

bay of islands

Door: MFK

Blijf op de hoogte en volg merrijn

30 November 2013 | Nederland, Amersfoort

We zijn vandaag uit auckland gereisd naar de bay islands (noorden van t noorder eiland). We hebben ons verplaatst door middek van liften. We zijn mee gereden met een hawaiaans type, met een politie agent in een politie auto, met een niet verstaandbare vrachtwagen chauffeur. Nu in een prachtighostel met uitzicht op de zee. Helaas vandaag wel hele dag bewolkt maar nog steeds lekker genoeg om met korte broek en t shirt rond te lopen. Ondertussen zit mijn nek en gezicht onder de verbrandingen van de zon. Morgen maar eens aftersun en zonnebrand halen en de hele dag bij de zee liggen.

• 30 November 2013 - 11:51

Kevin:

Yo grote speler!

Goed verhaal, keep it real :-D

Kevmeister

• 30 November 2013 - 16:27

Leo The Boss:

Top man blijven genieten is ons motto toch!!!!!